Re: [NOVICE] Redhat 5.2 Linux + D-Link DFE-500TX problemer

Per Knudsen wrote:

> Jeg er meget "grøn" mht linux, og iøvrigt ikke nogen netværkshaj.

> Jeg har to pc'er forbundet med et patch-kabel.

Er det et krydset kabel? Hvis ikke, så duer det ikke.

Teknisk er der en transmit og receive ledning i kablet, og
de skal krydses. Enten gør man det selv, eller også køber
man et kabel der er krydset. Der er fire ledere og de _skal_
krydses på den rigtige måde, husker ikke hvordan.

--
best regards