Re: [NOVICE] KDE og Enlightment???

Gurjinder Singh wrote:
> Jeg ville bare lige vide om man kan
> køre enlightment og KDE sammen, og i så
> fald hvordan?? (Jeg kører RH 6 og KDE 1.1
> og har installeret enlightment og Gnome.
> Dog kan jeg kun få enlightment til at køre
> under Gnome)
No go, desværre: KDE tillader ikke andre window managers end sin egen.

> Har MS nogle planer om at porte, Office
> til Linux??
Gæt.

> Er der nogle linux office suites
> der har samme "brugervenlighed" som office??
> jeg er ikke så meget for WP
Du kunne jo prøve med StarOffice (http://www.stardivision.com). Den er
ret brugervenlig, omend jeg må bekende, at jeg tidligere foretrak Office
97. Nu er jeg dog en hel del mere til LaTeX. Prøv det i stedet, hvis du
har mod på noget, der er lidt anderledes. Jeg kan også varmt anbefale
LyX, der giver LaTeX et grafisk interface, næsten som man kender det fra
"normale" tekstbehandlere.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.