Kernel-boot.

Ja så lykkedes det mig at komme igennem til Sunsite's mirror. Har hentet Kernel-filen.
Hvad skal jeg gøre med den, for at den kan køre? Den kan jo ikke være på en diskette,
når den fylder hele 6 Mb. :-)  Jeg kunne godt tænke mig at installere det hele forfra med
de rigtige drivere til systemet.

For det andet. På en eller anden måde har min installation af Linux "sat sig". Den vil ikke
slippe mig ind som root? Hvordan omgår man sådan noget? Jeg skulle lave en #adduser,
helt efter bogen, men der er åbenbart gået kage i den. Jeg brugte iøvrigt gnome's konsol.  hrmpf...

Tak på forhånd. :-)

 Kim Isdal Knudsen