Re: Sv: [NOVICE] Argh. Min SCSI ctrl. ikke understøttet af RH6.0

Rikke & Kim wrote:

> Det så rigtig godt ud, men jeg fik ikke lov til at downloade den... Skal man være reg'ed
> hos Sunsite, før man kan downloade?

Ikke så vidt jeg ved. Måske deres mirror er smuttet?
(prøv om du kan findes link til rpm-respository's hoved-site)

> Jeg har i mellemtiden lagt hele molevitten fra Red Hat CD'en over på harddisken og
> installeret derfra. Lige nu kører den, bare uden SCSi... :-(   Jeg har hentet en driver
> hos Initio, som nu skal skrives ind i konfigurationsfilerne. Det er jeg ikke meget for, da
> jeg (sikkert nok) kommer til at gøre noget forkert. Jeg vil prøve at downloade filen

Nemmere er nok at hente 2.037pre kernen og oversætte sin gene, desværre
findes den  vist ikke som source rpm, men prøv at se http://www.sslug.dk/links.html#Kernel
hvor der er links til Alan Cox's pre-kerner.
Det er dog lidt "tricky" at oversætte non-redhat kerner på redhat systemer.