Sv: [NOVICE] Argh. Min SCSI ctrl. ikke understøttet af RH6.0

>Men jeg tror der er en mulighed med RH6.0, hvis man henter en anden BOOT:
>http://sunsite.auc.dk/linux/RPM/rawhide/1.0/i386/RedHat/RPMS/kernel-BOOT-2.2.5-6.i386.html

Det så rigtig godt ud, men jeg fik ikke lov til at downloade den... Skal man være reg'ed
hos Sunsite, før man kan downloade?

Jeg har i mellemtiden lagt hele molevitten fra Red Hat CD'en over på harddisken og
installeret derfra. Lige nu kører den, bare uden SCSi... :-(   Jeg har hentet en driver
hos Initio, som nu skal skrives ind i konfigurationsfilerne. Det er jeg ikke meget for, da
jeg (sikkert nok) kommer til at gøre noget forkert. Jeg vil prøve at downloade filen
igen senere. Men hvis man skal være registreret, ville det være dejligt, om nogen
kunne downloade den for mig, og sende den til mig på sslug@sslug

Jeg vil gerne takke for al den hjælp, jeg har fået hidtil, I er alletiders. :-)
Glæder mig til at snakke med her i sslug under mere indforståede former.

P.S. Lige en kommentar: Linux var aldrig blevet udviklet så kraftigt som nu, hvis
det ikke var for konkurrencen fra Microsoft. Så vi skal ikke rakke ned på MS,
men tværtimod takke dem for, at der nu for alvor sker noget på Linux-fronten. :-)

Mvh. Kim Isdal Knudsen