Re: Sv: [NOVICE] Argh. Min SCSI ctrl. ikke understøttet af RH6.0

Rikke & Kim wrote:

> Ja. Jeg har downloadet boot-imaget fra SuSE. Nu prøver jeg at snyde RH lidt ved at
> boote med den, og så installere RedHat. Aner ikke om det virker, men det er da
> et forsøg værd. Ved du, om Debian understøtter vores controller pr. default??? Jeg
> har nemlig  været på Debian's hjemmeside og var tæt på at bestille hos dem, men ville
> lige give  Redhat en chance mere. Jeg er efterhånden også dødtræt af Redhat, men man

Debian 2.1 anvender som standard kerne 2.0.36, og man skal have patchet den
eller anvende 2.037pre for at få initio med.
Jeg tror ikke at bootsystemet på RH og SuSE kan anvendes, men der sker næppe
noget ved at prøve.

Men jeg tror der er en mulighd med RH6.0, hvis man henter en anden BOOT:
http://sunsite.auc.dk/linux/RPM/rawhide/1.0/i386/RedHat/RPMS/kernel-BOOT-2.2.5-6.i386.html

> må jo ikke give op så hurtigt. :-)    Red Hat's support-sider er i mine øjne ikke nogen særlig god hjælp, hvis man leder efter boot-images. Dog kan man downloade patches, men det
> er lidt svært, når jeg ikke aner hvordan man kompilerer kerner. Måske nogen kan forklare hvordan man gør sådan noget i DOS???

Udfra supportsiderne så virker det som om RH supporterer mindre hardware
end SuSE. (specielt SCSI controllere)
Men ovennævnte boot kan måske anvendes ?