Sv: [NOVICE] Argh. Min SCSI ctrl. ikke understøttet af RH6.0

>Glem Redhat og prøv SuSE 6.0 el. 6.1. Jeg ved at 6.0 virker med initio
>(har selv en hvor boot fra Cd'en sågar virkede til installationen).

Ja. Jeg har downloadet boot-imaget fra SuSE. Nu prøver jeg at snyde RH lidt ved at
boote med den, og så installere RedHat. Aner ikke om det virker, men det er da
et forsøg værd. Ved du, om Debian understøtter vores controller pr. default??? Jeg
har nemlig  været på Debian's hjemmeside og var tæt på at bestille hos dem, men ville
lige give  Redhat en chance mere. Jeg er efterhånden også dødtræt af Redhat, men man
må jo ikke give op så hurtigt. :-)    Red Hat's support-sider er i mine øjne ikke nogen særlig god hjælp, hvis man leder efter boot-images. Dog kan man downloade patches, men det
er lidt svært, når jeg ikke aner hvordan man kompilerer kerner. Måske nogen kan forklare hvordan man gør sådan noget i DOS???

>(er de danske menuer virkelig forsvundet i RH6.0 ?)

Ja, desværre. Men engelsk er da bedre end ingenting.

Ved nogen, hvor man kan købe officielle Linux-distributioner her i Danmark?

Mvh.   Kim Isdal Knudsen