Re: [NOVICE] Jeg kan kun køre MEGET lav opløsning?!

Selv hej
har du prøvet "Xconfigurator" fra console? Hvis ja, er dit kort nævnt undervejs
i den process? Hvis ikke, bliver du nødt til at opdatere XFree86 til en 3.3.3.1
version, RPMS mener jeg er på sslug's  RedHat 5.2 Husk i den forb også
XF86-svga og mach 64
mvh/gert