Jeg kan kun køre MEGET lav opløsning?!

Hej!

Jeg har lige installeret RedHat 5.2 (Det skal lige
siges jeg er helt ny ang. Linux!), og den nægter
at gå højere end 340 x ??? ! Jeg har kørt "xconf"
flere hundrede gange, og prøvet en masse forskellige
opløsninger og kort, men intet hjælper.. Jeg har et
Matrox G200 Millinum kort og en eller anden "KFC" skærm
hvor jeg ikke har nogle manual til.. Hvad kan jeg gøre?
Der er ingen prob. at starte X Windows, men det ser ud
som bare f..... når det er i såddan en lav opløsning!
Hvis du vil så send en mail til mig, så kan du måske
ringe og hjælpe!

Hyggelige Linix hilsner fra

Kasper

PS: Hjælp please!