Argh. Min SCSI ctrl. ikke understøttet af RH6.0

Davs derude. :-)

Nu har jeg lige fået RH6.0 ind og troede at jeg så endelig kunne komme igang med at installere.....
Men der opstår desværre det samme problem som med RH5.2, nemlig at min Initio ini9100uw ikke
understøttes. Jeg er på bar bund. Er det muligt et eller andet sted fra at downloade et boot-image,
hvori min controller er understøttet, eller skal jeg gå helt væk fra Red Hat, og finde en anden dist.?

Er der andre, der har samme controller og som kender en work-around, er jeg vældig interesseret.
Jo mere modstand Linux giver mig, jo mere opsat bliver jeg på at få det op at køre. :-)

Mvh  Kim Isdal Knudsen