Opgradering eller???

Hej.

Jeg har lige bestilt SuSE 6.1 og vil installere den hurtigst
muligt....
Hvordan partitioner jeg nemmest og bedst, når jeg har en 8.4 Gb
harddisk afsat til Linux (ikke bootdisken).

Noget andet er: Jeg har en fuld udgave af Office 99 (Fuld udgave af
Applixware - ikke demo). Problemet er, at det er baseret på en ældre
kerne. Så kan jeg installere SuSE 6.1 og vha. yast installere den
fulde udgave af Applixware, eller skal jeg - af hensyn til den ældre
kerne - først installere Office 99-CD'erne og derefter SuSE 6.1???

Mvh..

JP Consult v/John Poulsen
Glaspustervej 4, 7730 Hanstholm
Tlf. 96550030 Fax 96550031