Foråret forsømmes foran skærmen

Jeg har downloadet RH 6.0 fra Sunsite med en FTP-klient under Windows.

Der var en smule problemer, fordi der på Sunsite FTPet er en del links -
og fordi der var fejl på FTPet, som gjorde, at det samme blev downloadet
igen og igen, indtil jeg stoppede det. Fejlene opstod dog i src-dir'et,
så jeg går ud fra, at det ikke er alvorligt.

Nu har jeg de ca. 519 MB liggende på HD (og brændt på CD).

Jeg har kreeret en boot-floppy som der står i readme'en. Jeg booter fra
floppyen. Jeg får valget mellem at installere fra CD eller HD. Ingen af
delene fungerer.

Når jeg forsøger fra HD, så går den igang med at gennemsøge min
SCSI-bus. Det bliver den så ved med i en uendelighed. (Både mit CD-ROM
og mit CD-R drev har virket under Windows, men jeg kan ikke garantere
100 procent, at termineringen er korrekt, for jeg har ikke spildt eet af
min ungdoms forår på at læse om SCSI).

Når jeg forsøger i Expert Mode og vælger SCSI-controller manuelt, så går
det stadig galt. Den søger og søger efter drevene, men den får timeout
og starter forfra.

Jeg vil ikke skrive mere (vi må spare på den mentale og fysiske
båndbredde), men jeg giver gerne mere info.

Lad mig få det her overstået, så jeg kan komme ud i foråret!

mvh Peter