Partitionering....

Dav i putteren... :-)

Jeg vil gerne lige spørge, hvor store partitionerne helst skal være. Altså sådan, at jeg er
mest fremtidssikret og ikke konstant skal lave mere plads med PQmagic. Jeg forstår, at
man skal oprette en swap på mindst den fysiske størrelse af RAM. Jeg har 1,2 Gb parat
til Linux. Gic et bud på, hvordan jeg bedst kan fordele harddiskpladsen. Hvorfor jeg spørger,
er fordi jeg har set nogle uoverensstemmelser i de forskellige manualer der findes til Linux.
På forhånd tak, gutter. :-)

Mvh.  Kim Isdal

** Ahhhh, der er forår i luften. Måske jeg skulle gå lidt udenfor for en gangs skyld. :-) **