Re: [NOVICE] problemer med afinst af rh 5.2

Kør installationen af RH 5.2, og når du bliver bedt om at vælge
installationstype,
vælger du "special". Herefter vælger du "Disk Druid". Her kan du slette de
Partitions
du ønsker, ved at markere dem og vælge "slet". Når du har fjernet de
partitions du ønsker vælger du "tilbage", og Disk Druid spørger dig så om du
vil gemme ændringerne. Du svarer  Ja. Tryk herefter <crtl+alt+del>, boxen
genstarter og du kan nu se hele din HD.

- Arne