problemer med afinst af rh 5.2

Hej jeg skriver igen for jeg har stadig problemer med afinstal af rh
5.2. jeg har prøvet at slette partionerne med det vil ikke lykkes. Jeg
hænger med en primær partion på 20mb der er aktiv. og en extdos på
2452mb den udvide vil ikke lade sig slette    fordi der er logiske
drivere men samtidig  får jeg at vide at der ikke er nogle logiske
drivere.. Jeg har prøvet at gen installere rh 5.2  for så at slette fra
fdisk med d men hvor meget skal slettes . jeg har prøvet at slette
linux-ext2 . men  jeg syntes ikke at jeg kan slette swapen kan nogen
hjælpe.