Hvorfor gaar min maskine ned hver gang jeg forsoeger at kompilere kernen ????

Hvorfor gaar min maskine ned hver gang jeg forsoeger at kompilere kernen
????

Jeg har skrevet et par gange, men det har desvaerre ikke ikke bragt mig
videre. MEGA STORT SUK !!!

Jeg har nu forsoegt at svare nej til ALLE spoergsmaal under "make config"
Derefter har jeg koert "make dep", "make clean"  Jeg kompilere med
komandoen "make bzImage"

Det er altid under kompilering af en eller anden fil hvor det gaar galt. Et
typisk "dump" ser saadan ud

make[3]: Entering directory '/usr/src/linux-2.0.36/drivers/block?
gcc -D__KERNEL__ -I/usr/src/linux-2.0.36/include -Wall - Wstrict-prototypes
-02 -
fomit-frame-pointer -fno-strength-reduce -pipe -m486 -malign-loops=2
-malign-jum
ps=2 -malign-functions=2 -DCPU=586  -c -o ll_rw_blk.o ll_rw_blk.c

Der har vaeret lidt snak om plads problem: Hvor meget plads kraeves der
typisk ?

Min maskine:
200Mhz / 48M RAM
Super gammelt mitsumi cdrom-drev 1x-speed
Master Disk 240 M
Slave  Disk 539 M

Hjaelp Haelp og atter hjaelp

Er der ikke en venlig sjel som samtidig har en viden om hvad jeg gor galt?

MVH
Niels Kolloff