Installation umulig???

Hejsa.

Jeg har spurgt før om problemet med at mounte CD-rommen. Men nu har jeg
imidlertid været nede og købe en ny SCSI-controller. Det er et IWILL SIDE2935UW.
Chipsættet er et initio ini9100uw. Der medfølger en unix-diskette. Men når jeg sidder
og installer Red Hat 5.2, så kan jeg ikke finde ud af at komme igennem det sted, hvor
maskinen spørger, hvilken controller, jeg har. Hvordan gør jeg det? De controllerdrivere,
der kommer frem på skærmen, kan jeg slet ikke bruge. Er det ikke muligt på en eller
anden måde lige at skyde min unix driver ind, så jeg kan mounte min CD? CD-rommen
er et SCSI TEAC CD-516S.

Jeg er totalt nybegynder mht. Linux. Så for at citere en anden her på konf'en, så skal det
nok skæres ud i pap (tykt)... :-)

Mvh. Kim Isdal