Computer gaar stadig ned under kompilering af kernen

Ja jeg skriver altsaa igen om det samme problem
Jeg fik et raad om at se paa pladsforholdene paa mine to smaa disk's
Jeg aendrede paa mine partitioner, men det hjaelp desvaerre ikke.

Min computer:
200Mhz / 48M RAM
Super gammelt mitsumi cdrom-drev 1x-speed
Master Disk 240 M
Slave  Disk 521 M

Nu er mine partitioner som foelger:
/	240M	hda1
/usr	471M	hdb1
SWAP	 50M	hdb2

Det evige problem er at min maskine doer totalt ca 15 - 30 sekunder inde i
kompileringen.
Jeg bruger typisk "make menuconfig"
Efter kores make dep, make clean og sa skriver jeg "killer komandoen" "make
zImage"

De sidste tre linier der star pa min skerm efter alt er "frosset" sammen:

gcc -D__KERNEL__ -I/usr/src/linux-2.0.36/include -Wall - Wstrict-prototypes
-02 -
fomit-frame-pointer -fno-strength-reduce -pipe -m486 -malign-loops=2
-malign-jum
ps=2 -malign-functions=2 -DCPU=586  -c -o pty.o pty.c

Efter at jeg genstarter maskinen med reset knappen og maskinen gaa igennem
opstart, kommer der et punkt hvor jeg kan taste password for root eller
Ctrl-D. Hvis jeg logger in som root komme jeg til et system der ikke virke.
Findes der en enkel made at faa maskinen til at koere igen ? Det eneste jeg
kan finde udaf er at installere det hele forfra :-(

Jeg haaber der er findes en udvej, men jeg maa tilstaa jeg er ved at give
op
PLEASE HELP

Mvh.
Niels Kolloff