Re: [NOVICE] Computer gaar stadig ned under kompilering af kernen

On Sun, 02 May 1999, you wrote:
> [...]
>
>Min computer:
>200Mhz / 48M RAM
>Super gammelt mitsumi cdrom-drev 1x-speed
>Master Disk 240 M
>Slave  Disk 521 M
>
>Nu er mine partitioner som foelger:
>/	240M	hda1
>/usr	471M	hdb1
>SWAP	 50M	hdb2
>
>Det evige problem er at min maskine doer totalt ca 15 - 30 sekunder inde i
>kompileringen.
>Jeg bruger typisk "make menuconfig"
>Efter kores make dep, make clean og sa skriver jeg "killer komandoen" "make
Hej
Jeg er heller ikke helt stiv i det, men har dog fundet ud af at både <zImage>
og <zdisk> hos mig giver en melding om at "systemet er for stort, lav flere
moduler" prøv at undgå de 2 "killer-kommandoer", og se hvad der sker.
Jeg må dog indrømme at jeg har diskplads nok
mvh/gert