Re: [MOEDE] svar på linuxdag på CBS

Michael Rasmussen skrev:
On Sat, 26 Apr 2008 11:39:29 +0200
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

Ganske enig, og selv om jeg fik smuttet en Ubuntu ind på min Zepto
uden problem, bliver den ikke hængende. Jeg foretrækker KDE. Så jeg
håber da snart, at jeg kan finde ud af at få alt til at virke med
openSUSE.

Hvorfor så ikke anvende kubuntu? apt-get install kubuntu-desktop

Og jeg downloadede lige KUBUNTU KDE4-8.04-desktop-i386 og installerede.

Den er efter min opfattelse kønnere en Ubuntu, men det er jo subjektivt.

Den kommer ikke med Firefox som browser men kun Konqueror, hvilket efter min opfattelse er en skam.

Ydermere kunne jeg ikke afspille min tv-optagelse fra dvd. Da jeg lagde dvd'en i skete der ikke andet, end den snurrede.

Der kom Ubuntu da ud og foreslog mig at gøre noget for at afspille.

Så Kubuntu er ude efter mindre end en time.

Jeg har heldigvis snart nogle ledige onsdage, så jeg måske kan komme og forhåbentlig få lidt hjælp til at få en openSUSE til at køre med de ønskede ting.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen