Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

Jesper Krogh wrote:

> Ellers er der:
> http://www.ubuntu.com/files/u1/BulkCDOrderForm.pdf
>
> Det kan være vi kan finde nogle sponsorer..

En potentiel sponsor har henvendt sig til mig og tilbudt at dække udgifter
op til 2000,- - men mon ikke det er for sent at bestille flere CDer, og mon
ikke også de medier vi har rækker nogenlunde til SFD.

Jeg regner med at sponsoren kan få lov at sponsorere et eller andet
spiseligt at dele ud - og måske nogle balloner.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]