Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

Jesper Krogh skrev:

> Ellers er der:
> http://www.ubuntu.com/files/u1/BulkCDOrderForm.pdf
>
> Det kan være vi kan finde nogle sponsorer..
>
> Jesper

I Aalborg laver vi 500 cd'er selv (delvis Ubuntu, og resten The Open
CD). Udgifterne er snarre 2½-3 kr., hvis man laver dem selv (incl.
plasticlomme, og heldækkende klistermærke.).

Måske var det noget.

--
Vh. Georg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]