Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

Martin Schlander wrote:
> Jeg har i øvrigt modtaget en pakke fra SFD med to t-shirts og lidt
> klistermærker - nul medier, nul balloner.
>
> Et par dage forinden modtog jeg 25 Ubuntu CD'er fra Canonical - jeg er
> lidt i tvivl om de kom som en del af SFD-tilmeldingen - eller om det er
> svar på min ansøgning om 250 Ubuntu CD'er. Jeg tror desværre det sidste..
> Som bekendt har jeg derudover 250 openSUSE DVD'er, men det er ikke
> voldsomt meget vi har at dele ud af - og da slet ikke hvis man tager
> Kulturnatten i betragtning også.

De 25 CDer var ganske rigtigt fra shipit - jeg har nemlig i dag modtaget
~100 Ubuntu CDer + 5 OpenCDer fra SFD.

Dermed er det samlede medielager ca.:

- 250 openSUSE DVDer
- 125 Ubuntu CDer
- 5 OpenCDer

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]