Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

Martin Schlander skrev:

> Her et udkast til flyers. Kommentarer udbedes.
>
> Der er ikke tale om nogen grafisk skønhed, og jeg er desuden lidt i tvivl om
> punktstørrelse 8 er for småt.
>
> Ønsker Linuxforum-folkene et 2008-logo? Og kan de i så fald fremskaffe et
> sådant?
>
> http://suse.linuxin.dk/flyer.odt

Denne flyer ( http://geekosophical.net/misc/sfd/sfdflier.pdf ) blev
postet på SFD-mailinglisten. Der ligger "kildegrafik" (dokumentet som
det er lavet ud fra mv.) her:
http://geekosophical.net/misc/sfd/sfdflier.tar.gz

Tænkte at det måske kunne bruges som inspiration til lay-out.

Mht. pressemeddelelsen, så vil NJLUG gerne nævnes. Vores kommentar er
umiddelbart, at det er fint det der står, dog at det er for langt. Vi
kommenterer gerne (og med hurtigere responstid end denne gang) på en
evt. version 2. Hvis du har for travlt (ikke at jeg har rigeligt selv at
se til mht. SFD), så kan jeg evt. arbejde lidt på den, hvis det har
interesse.

--
Vh. Georg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]