Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

Martin Schlander skrev:
<---snip--->
> Jeg har i øvrigt modtaget en pakke fra SFD med to t-shirts og lidt
> klistermærker - nul medier, nul balloner.

Jeg har endnu ikke modtaget noget til NJLUG

> Et par dage forinden modtog jeg 25 Ubuntu CD'er fra Canonical - jeg er lidt
> i tvivl om de kom som en del af SFD-tilmeldingen - eller om det er svar på
> min ansøgning om 250 Ubuntu CD'er. Jeg tror desværre det sidste..

Jeg har fået ca. 30 Ubuntu-cd'er. Om det så er pga. min ansøgning om 200
Ubuntu-cd'er, eller er fra SFD.. ja det ved jeg ikke.

--
Vh. Georg Sluyterman

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]