Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

Ove Larsen wrote:
> Med hensyn til SFD arrangementet i København - tror jeg - at det måske
> ville give god mening at lave en pressemeddelelse - til trafik-aviserne -
> 24 timer - nyhedsavisen - metroexpres - og lave en tekst med en blanding
> af Software Freedom Day - og måske gøre det til en mulighed for mennesker
> - at komme forbi - og få en snak om Open Source produkter - og så måske
> nævne nogle af de ting i pressemeddelelsen - som den almindelige
> bruger/forbruger 'kan forstå' - f.eks. FireFox og OpenOffice til en
> begyndelse - og så derefter nævne sammenhængene mellem Software Frededom -
> [...]

Det var også noget i den stil jeg havde tænkt mig. Jeg forestiller mig at
lave nogle flyers i A5-format med omtrent samme indhold og genbruge det
meste af det til pressemeddelelsen. Jeg har ikke skrevet noget endnu, men
går snart i gang, og jeg vil poste udkast her på listen.

Pressemeddelelsen påtænkes sendt til vores presse-liste som er ganske
omfattende. Jeg kan ikke huske om vi har alle gratisaviserne på - men det
kan checkes.

Pressen står normalt ikke på tæerne af hinanden for at skrive om vores
pressemeddelelser, men det skal da ikke afholde os fra fortsat at "spamme"
dem, med vigtige oplysninger som alle burde kende til. Måske har vi mere
held denne gang.

Jeg har i øvrigt modtaget en pakke fra SFD med to t-shirts og lidt
klistermærker - nul medier, nul balloner.

Et par dage forinden modtog jeg 25 Ubuntu CD'er fra Canonical - jeg er lidt
i tvivl om de kom som en del af SFD-tilmeldingen - eller om det er svar på
min ansøgning om 250 Ubuntu CD'er. Jeg tror desværre det sidste.. Som
bekendt har jeg derudover 250 openSUSE DVD'er, men det er ikke voldsomt
meget vi har at dele ud af - og da slet ikke hvis man tager Kulturnatten i
betragtning også.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]