Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

Hej Martin.

- (farve)print af flyers (flyer er endnu ikke skrevet)
- godt vejr

Det praktiske - med haveborde og andet kan jeg ikke hjælpe med - og jeg har ikke mulighed for at trykke flyers eller sådan noget - og specielt - det med det gode vejr - har jeg ikke rigtig mulighed for at påvirke - da jeg ikke betaler kontigent til den forening - der har noget med det at gøre - hehe

Vedr. flyer - så kom jeg til at tænke på - om det ikke var en god idé - at have en henvisning til de møder - der holdes om onsdagen (og annonceres i SSLUG regi) - måske have en list over de kommende møder - hvor de er - og så videre. Det kan vel ikke kræve ret meget andet end end e-mail - for at få de relevante oplysninger.

Jeg kan godt hjælpe med at skrive og sådan noget - og prøver at få de relevante oplysninger fra Peter til at logge ind på Software Freedom Day sitet - og få opdateret de oplysninger.

Mange gode hilsener
Ove

Surf the Web in a faster, safer and easier way:
Download Opera 9 at http://www.opera.com