Re: [MOEDE] SFD - hvad kan jeg gøre

On Thu, 16 Aug 2007, Ove Larsen wrote:

> Hejsa.
> Jeg har aftalt med Peter Toft - at sende jer en mail - da han har fundet ud af - at han ikke kan være med den 15. september på Software Freedom Day.
>
> Jeg er ikke klar over hvad der er brug for - men er der en der kan give 'lyd' fra sig.

Æv prut - jeg er "grounded" den dag pga familie-ting :-((((((((
Og jeg ligger underdrejet med arbejde pt.

I bliver nødt til at tage over bl.a. med at få lavet info til
http://www.softwarefreedomday.org/teams/europe/denmark/copenhagen

Sorry

--
Peter Toft, Ph.D. sslug@sslug http://petertoft.dk
Følg min Linux-blog på http://www.version2.dk/blogs/petertoft

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]