Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Martin Schlander wrote:

> Nogen der har ideer til fremskaffelse af nogle bannere eller lignende? På
> billederne fra sidste år synes der at være bannere med "open source"
> og "fri software" - nogen der ved hvad der er blevet af dem?

Det var nogen DKUUG, havde med, hvem der har dem ved jeg ikke. Måske du
skulle prøve at spørge direkte hos DKUUG, om det er dem der har dem og om
de kan lånes.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]