Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Georg Sluyterman wrote:
> Mht. pressemeddelelse, så er vi i NJLUG interesserede i at blive nævnt,
> hvis i laver en Ritzau-meddelelse etc.). Ellers kontakter vi bare de
> lokale medier. Måske er FLUG også interesserede. Ved at vise at det
> foregår "landsdækkende" kan man måske også få mere opmærksomhed.

Jeg kan sende mit udkast til dig/jer og FLUG, så kan i se om i kan stå inde
for det og vil være medunderskrivere. Jeg påtænkte under alle
omstændigheder at nævne jeres arrangementer.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]