Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Martin Schlander skrev:
> Jeg får skrevet en lille pressemeddelse og en flyer. Jeg sender nogle udkast
> her. Har DKUUG evt. mulighed for at printe?

Mht. pressemeddelelse, så er vi i NJLUG interesserede i at blive nævnt,
hvis i laver en Ritzau-meddelelse etc.). Ellers kontakter vi bare de
lokale medier. Måske er FLUG også interesserede. Ved at vise at det
foregår "landsdækkende" kan man måske også få mere opmærksomhed.

--
Vh. Georg Sluyterman

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]