Re: [MOEDE] Software Freedom Day 15. september 2007

Martin Schlander wrote:
> Todo-liste:
>
> - Registrering hos SFD (før 31/7)

Done

> - Ansøgning om tilladelse til at forstyrre den offentlige orden (Kristian
> og Hanne har været behjælpelige med oplysninger så jeg vil kigge på denne
> del)

Done. Vi har tilladelse til at være på Amagertorv på strøget fra 10-14
inklusiv opsætning og sammenpakning, med lidt borde og klapstole. Dog har
vi ikke tilladelse til at opsætte pavilion så vi må håbe på godt vejr

> - Jeg tænker at vi kunne producere en lille folder eller et A5-ark med
> lidt information om fri software, lidt henvisninger osv. Jeg kan godt
> skrible noget ned hvis det er. Har nogen mulighed for at sørge for
> udskrift af 100-200 sider? Evt. med lidt farve på?

Jeg får skrevet en lille pressemeddelse og en flyer. Jeg sender nogle udkast
her. Har DKUUG evt. mulighed for at printe?

> - En plakat eller to med fri software-definitionen?

Nogen der har ideer til fremskaffelse af nogle bannere eller lignende? På
billederne fra sidste år synes der at være bannere med "open source"
og "fri software" - nogen der ved hvad der er blevet af dem?
http://softwarefreedomday.org/gallery/2006/gallery/2006/europe/denmark/copenhagen?webnail=Software%20Freedom%20Day%202006%20-%20Gammel%20Torv%20in%20Copenhagen&action=show

> - Skal vi bestille yderligere CDer fra *ubuntu shipit? Er der nogen der
> ved hvor stor "omsætning" der var sidste år?

Vi har 250 openSUSE 10.2 DVDer. Modtager formentlig nogle Ubuntu og openCDer
fra SFD. Jeg har ansøgt Ubuntu om shipit-cd'er - men det er tvivlsomt om de
kommer frem i tide - eller om ansøgningen bliver godkendt overhovedet.

> - Skal vi have en pavillion eller noget i tilfælde af dansk vejr?

Nej, det må vi ikke i år.

Vi får kun 2-3 t-shirts fra SFD. Da det ovenikøbet er for sent at _købe_
yderligere t-shirts, tænkte jeg at "nogen" måske kunne fremskaffe 10-15
Linuxforum t-shirts til uniformering af arrangementets deltagere.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]