Re: [MOEDE] slides autotools

Michael Rasmussen skrev:

Så har jeg fundet ud af om ADA er understøttet af GNU autotools, og det ser det ud til at være gennem dette projekt: http://sourceforge.net/projects/adaprojet/
Projektet indeholder en udvidelse af autotools m4-makroer kaldet ada.m4, der tilbyder følgende makroer:

AM_PROG_ADA
AM_TRY_ADA(filename, content, success, failure)
AM_PROG_WORKING_ADA
AM_ADA_PREREQ(date, version)
AM_CROSS_PROG_ADA
AM_CROSS_PROG_WORKING_ADA

Til Jacob Sparre: Hvis du læser dette, kunne du have løst til at teste, hvorvidt det fungerer i praksis?

Jeg læser det skam, men jeg er ikke den store autotools-tilhænger, så afprøvningen er ret langt nede på min huskeseddel. Da makroerne er brygget sammen af en ada-programmør der bruger dem i praksis, forventer jeg nu at de virker.

Jacob
--
"Computer Science is to Science, as Plumbing is to Hydrodynamics"