Re: [MOEDE] D. 8 november?

On Sun, 30 Oct 2005 15:22:07 +0100
Michael wrote:

> Måske du både skal have aspell og ispell installeret - jeg ved nemlig
> ikke, hvilken der benyttes. Har du wdanish installeret?

Tak for forslaget med at installere ispell.

wdanish er en Debian ting, som jeg ikke kan se hvad er.

Den maskine jeg bruger til OOo-2.0 er en "gammel" RH-7.2/3 med
mange mange opdateringer, og det gik næsten glat at installere
ispell og ispell-da fra source, man skal huske at rette local.h
til at #define USG

Efter det startede jeg ooo igen og milde mammon! Det virker!

Angående kendskab til danske ord må jeg sige at den fandt en
"afdelnger"->"afdelinger" men ispell brokkede ved mio., mia., og
andre forkortelser; det lærer man den hurtigt ved at tilføje til
"Danish DSDO".

Så alt i alt er det meget fint nu. Tak for hjælpen! (Hvornår skal
jeg så læse dokumentationen;-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]