Re: [MOEDE] D. 8 november?

On Sun, 30 Oct 2005 14:58:43 +0100
Michael wrote:

> Jeg har lige teste ovenstående sætning, og efter jeg skiftede sprog for
> dokumentet fra engelsk til dansk, fandt den alle fejl. Jeg benytter
> OO0-2.0 fra Debian unstable.

Jeg har benyttet RPM pakker fra OpenOffice.org-> sunsite.dk
men den egentlige forklaring er nu nok snarere at jeg oprindelig
slog alt autocorrect mv. fra og ikke installerede Spell.

Da jeg så installerede Spell og Da-dict, så håbede jeg at den
ville "gå i gang", men der skal nok mere til. Derfor var det at
jeg går i gang med at læse dokumentation!

"In case of emergency, read the docs:-)"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]