Re: [MOEDE] D. 8 november?

On Sun, 30 Oct 2005 13:38:17 +0100
Steen wrote:

> Tja, nu drejer det sig altså om den nyeste version af OO, hvor
> stavekontrollen skulle fungere glimrende. Det skrives jo, at den ikke
> deler ordene på en underlig måde.

Jeg har netop foretaget en test for at bedømme OOo-2.0 spell-checker,
men jeg har desværre fået et underligt resultat. Derfor har jeg down-
loadet writer/OOo manuals in English og håber snart at kunne meddele
yderligere info om OOo spell.

Først så det ud til at Spell-checkeren fungerede fint. Ingen fejl,
så er jeg glad.

På den anden side er jeg måske ikke den typiske bruger, så jeg
tilføjede en sætning, "Nu stawer ieg forgert", og startede
spell-checkeren igen.

Alt ok. Ingen fejl, meddelte programmet. Det er nok ikke rigtigt
efter gængs opfattelse af, hvad en spell-checker skal kunne.

Så jeg vender tilbage senere, måske om nogle uger, med mere om
OOo og spell.

I første omgang er jeg dog mere interesseret i selve OpenDoc
mulighederne.

   Hilsen/Donald

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]