Re: [MOEDE] D. 8 november?

Nedenstående synes jeg ikke er helt rimeligt. Det er naturligvis helt rimeligt, at du prioriterer din egen tid, som vi andre gør.

Jesper Krogh skrev:
I sslug.moede, skrev Steen Jensen:

Var det ikke muligt, man kunne svare personer, der fejlagtigt skriver på OOforum, at de skal henvende sig andetsteds?

Jow.. vi kunne også købe et par helsides annoncer i aviseren for OOo. ..
teoretisk. Problemet er at vi ikke har folk (og penge) til at gøre det.

Rent konkret har jeg henvendt mig direkte efter anvisningerne på OO-forum til sparre omkring stavekontrol, og han svarede tilbage, at jeg skulle rette henvendelse til OO. Det gjorde jeg så, men nu ser jeg, at det skal jeg ikke. Jeg skal henvende mig til moderprojektet.

De problemer er allerede diskuteret på sslug@sslug og er
nok mest relateret til den danske stavekontrol.

Tja, jeg kan ikke se, hvad I har diskuteret på en mailadresse.

Man vil gerne have brugerne til at anvende OO, men de lades efter min opfattelse i stikken med den holdning!

Men, Steen, hvem? Hvem vil du påtvinge at skulle bruge tid på det? Det
hele består af frivillige arbejdskraft .. og generelt, så syntes jeg da
det går ret godt alligevel.

Det skal de glade brugere, der får et fint virkende program, ikke?

Om det går ret godt, kan vi vel diskutere. Sidst jeg så en undersøgelse af anvendelsen af Firefox, lå Danmark meget langt tilbage.

(Personligt prioriteret jeg min tid anderledes.. men hvis du finder nogle frivillige.. så kan jeg godt gøre dem til "lidt mere end almindelige postere" på OOoforum.dk)

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]