Re: [MOEDE] D. 8 november?

Jesper Krogh skrev:
I sslug.moede, skrev Steen Jensen:

Jesper Krogh skrev:

I sslug.moede, skrev Steen Jensen:

Jo, der mangler nok en del, og jeg ser ikke nogen aktivitet på OOs danske forum med henblik på at tage sig af henvendelser om fejl og mangler.

OOo-forum.dk er et "bruger til bruger" forum .. henvendelser vedrørende
den danske del af OOo foregår på sslug@sslug og konkrete
ting vedrørende kontorpakkern (sproguafhængigt) skal direkte til
moder-projektet.

Jesper

Lad mig lige citere teksten fra OO-forum i den del, hvor jeg har skrevet:

Er det denne du mener:
http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=188

Ja, lige præcis!

Kunne du ikke få lov til at deltage i korrekturlæsningen via epost, ved
at kontakte Sparre, som jeg skriver?

Nu har jeg skrevet til Sparre, som svarer tilbage til mig, at der må være noget galt med ordbogen i OO 2.0, siden den staver så dårligt!

Derfor skriver jeg på OO-forum og spørger, hvorvidt det er den nyeste version, I har lagt i OO 2.0. Det kan Sparre ikke vide. Jeg spørger derfor også, om det er muligt at opdatere, hvis det skulle være en forkert version.

Ja.. også har du fundet 2 eksempler på ikke genkendte ord. De er altså
ikke svære at finde, men bunder i at der skal flere korrekturlæsere til
på ordlisten.

Sludder Jesper! Det er altså ikke det, vi taler om her. To ganske almindelige danske ord kan ordbogen ikke finde ud af. Den stavekontrol er ubrugelig!

Hvad savner du?

Jesper

En bare nogenlunde rimelig behandling af mine henvendelser. Jeg har henvendt mig til Sparre, der beder mig undersøge nogle ting og derefter foreslår, at hvis ikke det hjælper, så skal jeg henvende mig til OO.
OO har oprettet et forum, hvor jeg kan hente bruger-til-bruger-hjælp men også en sektion, hvor jeg kan gøre opmærksom på, hvis jeg mener at have fundet fejl i OO. Det gør jeg, og så svarer du med noget helt andet!

Tja, fortsat god weekend.

Steen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]