Re: [MOEDE] D. 8 november?

I sslug.moede, skrev Steen Jensen:

>  Lad mig lige citere teksten fra OO-forum i den del, hvor jeg har skrevet:

Er det denne du mener:
http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=188

Kunne du ikke få lov til at deltage i korrekturlæsningen via epost, ved
at kontakte Sparre, som jeg skriver?

Ja.. også har du fundet 2 eksempler på ikke genkendte ord. De er altså
ikke svære at finde, men bunder i at der skal flere korrekturlæsere til
på ordlisten.

Hvad savner du?

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]