Re: [MOEDE] D. 8 november?

Jesper Krogh skrev:
I sslug.moede, skrev Steen Jensen:

Jo, der mangler nok en del, og jeg ser ikke nogen aktivitet på OOs danske forum med henblik på at tage sig af henvendelser om fejl og mangler.

OOo-forum.dk er et "bruger til bruger" forum .. henvendelser vedrørende
den danske del af OOo foregår på sslug@sslug og konkrete
ting vedrørende kontorpakkern (sproguafhængigt) skal direkte til
moder-projektet.

Jesper

Lad mig lige citere teksten fra OO-forum i den del, hvor jeg har skrevet:

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i OpenOffice.org,
> eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse

Må jeg eventuelt foreslå en ændring ud fra det, du selv skriver ovenfor.

Med venlig hilsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]