Re: [MOEDE] D. 8 november?

Jesper Krogh skrev:
I sslug.moede, skrev Steen Jensen:

Jo, der mangler nok en del, og jeg ser ikke nogen aktivitet på OOs danske forum med henblik på at tage sig af henvendelser om fejl og mangler.

OOo-forum.dk er et "bruger til bruger" forum .. henvendelser vedrørende
den danske del af OOo foregår på sslug@sslug og konkrete
ting vedrørende kontorpakkern (sproguafhængigt) skal direkte til
moder-projektet.

Jesper

Var det ikke muligt, man kunne svare personer, der fejlagtigt skriver på OOforum, at de skal henvende sig andetsteds?

Rent konkret har jeg henvendt mig direkte efter anvisningerne på OO-forum til sparre omkring stavekontrol, og han svarede tilbage, at jeg skulle rette henvendelse til OO. Det gjorde jeg så, men nu ser jeg, at det skal jeg ikke. Jeg skal henvende mig til moderprojektet.

Man vil gerne have brugerne til at anvende OO, men de lades efter min opfattelse i stikken med den holdning!

Med venlig hilsen

Steen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]