Re: [MOEDE] D. 8 november?

Steen Jensen skrev:

> Da det er første version med database indbygget, er det måske ikke nogen
> dum ide. Samtidig er der jo en del andre ændringer. Og det gør måske
> ikke noget, man i SSLUG-regi gør opmærksom på, hvor let det er at flytte
>   tingene (dokumenter/regneark/databaseudtræk mm) fra OpenOffice på
> Linux til Windows og omvendt.

Ja, men virker det altid? Jeg er blevet stillet spørgsmålet af en
(potentiel) Linux-bruger som skal kunne fungere i/med et windowsmiljø
(i sin skole) og derfor ikke skal have daglige besværligheder (eller
give andre ditto). Så forslag til (del-) punkt: Erfaringer med at
swoppe OOo-filer mellem forskellige udgaver af OOs og WIndows Office
på forskellige OS.

Bør den danske udgave i øvrigt ikke ligge helt færdig (jævnfør andre
diskussioner på sslug.dk herom) inden mødet afvikles?

Jeg er nok også (mest) stemt for et valgmøde (inden valget). Deltager
gerne i noget praktisk arbejde om muligt.

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]