Re: [MOEDE] møde om kommunalvalg

On Thu, Oct 20, 2005 at 03:53:02PM +0200, Michael Rasmussen wrote:

> Ville det ikke være mest smart, om det dækkede den kommende region
> København? Den dækker også en stor del af vores område. Hertil kunne
> vel også indbydes deltagere fra Skåne, da region København samtidigt er
> en del af region Øresund.

Joeh, det er nok smart. Også fordi det er nemmere at arrangere et enket
møde end en hel masse, og også fordi politikerne måske er mindre
sammenspiste, og dermed mere bevægelige.

Emnerne kunne bl a være

Åbne standarder og Open Source
i den kommunale forvaltnig, drift og skoler mm.

Brug af wireless a.la. wirkeless copenhagen

Andre IT-relaterede ting.

Men jeg synes det kunne være interesseant både med møder på det
amtslige/regionale plan og på kommunalt plan. Specielt et møde omkring
Københavns Kommune synes jeg selv kunne være interessant.

Hilsen
keld

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]