Re: [MOEDE] forslag til arrengementer

kalif <sslug@sslug> writes:

> Debians pakkesystem - hvad gør man hvis der kommer fejl; compilér
> programmer på debian uden at ødelægge pakkestrukturen.

Det plejer jeg at kunne sige noget om. Jeg tror aldrig jeg har talt om
fejl i pakker, men et 'Debian er dog ikke perfekt'-foredrag kunne man
nok godt samle sammen.

Desuden har jeg RSS og eventuelt RCS på min todo-liste hvis nogen
arrangerer nogle møder.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 sslug@sslug |     more important than one might think as there is a
                   |               boot process causes the kernel to panic
                   |                        -- GNU Hurd Installation Guide

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]