Re: [MOEDE] Xen

kalif <sslug@sslug> writes:

> OK.  Hvis ikke vi har noget på programmet skal lokalet afbestilles.
>
> Men der er jo ikke noget i vejen for at mødes over en kold cola og hygge
> lidt derudaf med en madbragt laptop.

Deter længe siden der har været SSLUG-møde så jeg stemmer absolut for at
vi holder *noget*, og en hyggeaften er helt o.k.

.Henrik

--
Det gode ved perl er at en Panodil tager hovedpinen når man har banket
hovedet ind i muren et par gange.		- citat Peter Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]