Re: [MOEDE] Kulturnat?

Jesper Krogh wrote:
Kulturnatten nærmer sig.. jeg har endnu ikke tilmeldt os, men jeg vil
lige sikre mig at vi min er 5 stykker der har lyst til at være der hele
aftenen før jeg vil tilmelde os..

Det er som sagt d. 14 oktober.. lokalet på NBI er booket.

Jesper

Jeg skal lige ha tjekket min kalender, men umiddelbart mener jeg den er tom der (og jeg kan derfor godt være der)

--
Gitte Wange

In a hierarchical organization, the higher the level,
the greater the confusion.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]