Re: [MOEDE] Xen

Troels Arvin <sslug@sslug> writes:

> Hey,

> Godt. Jacob vil gerne holde foredrag d. 13. september. Jeg går i dialog
> med ham om indhold. Hvis der er folk med særlige ønsker/forslag, så
> post dem gerne her.

Troels skrev til mig i går at Jacob alligevel ikke kan holde foredrag
den dag, så nu bør vi forsøge at finde på noget andet.

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]