Re: [MOEDE] Ønskelige foredragsaftener

Sune Vuorela <sslug@sslug> writes:

> Jeg vil gerne hjælpe til som mødeansvarlig eller lignende, så længe at
> det ikke er mig der skal stå i døren og sørge for at der er åbent de
> første ti minutter - og jeg heller ikke skal smutte 10 minutter inden
> pausen og tage mig af kaffe.

Det er ikke nødvendigvis den mødeansvarliges opgave (som der står på
tjekliste der findes et eller andet sted på www.sslug.dk behøver den
mødeansvarlige ikke være til mødet), men det er hansansvar at sørge for
at der er nogen der gør det.

At få nogen til at blive stående ude i døren er sjældent svært, og hvad
kaffe angår har jeg tit været med til (både som mødeansvarlig og som en
der bare hjalp til) at sætte den over inden mødet gik i gang og hentet
den 10 minutter inde i mødet, så er ret begrænset hvor meget man går
glip af.

>  - kernekompilering

Det ved du da efterhånden en del om :-)

.Henrik

--
Jacob: Because the theoreticians told me.
Prof. Vassilicos: Why do you believe theoreticians?