Ønskelige foredragsaftener

Hep!

Jeg kunne godt tænke mig at blive klogere en masse emner. Hvem vil tage
sig af at holde foredrag eller lignende?

Jeg vil gerne hjælpe til som mødeansvarlig eller lignende, så længe at
det ikke er mig der skal stå i døren og sørge for at der er åbent de
første ti minutter - og jeg heller ikke skal smutte 10 minutter inden
pausen og tage mig af kaffe.

Emner:

IP-tables - en hel masse om det
avanceret vim
 - vim-scripting
 - eventuelt med fremvisning af killer-plugins
spændende/alternativ brug af apache og lignende
 - deling af kalenderfunktionalitet
 - hvad/hvordan gør man når man har haft ubudne gæster på serveren
 - opsætningsprogrammer under X for kommandopromtfanatikere

og en hel serie begynderting
 - serverdrift for begyndere
   - sådan undgår du at blive hacket
   - sådan undgår jeg at drive en åben smtpserver
   - noget om spamfiltrering
   - begynderopsætning af apache
     - sådan får jeg forskellige serverside scriptingsprog til at
       fungere
     - flere domæner på samme server
   - sql - evt i samarbejde med apache
 - kernekompilering
 - læse, tyde og ændre opstartsscripts
 - fremgangsmåder til at fejlfinde når <program> ikke virker
 - introduktionsaftner til vim/slrn/mutt/emacs/gnus/... terminalbaserede
   programmer

Nu er der nogle bolde - hvem griber?

--
Sune