Re: [MOEDE] Datoer Symbion/NBI feb-maj

On Sun, 13 Feb 2005 08:54:22 +0100 (CET)
Jacob wrote:

> Og det står endda på webstedet:
>
>    http://www.sslug.se/moede/lokaler

Så er det afsløret, hvor lidt jeg graver i websites. Det er arven
fra tidligere 33800 baud modemopkobling.

> Men mig bekendt er både Henrik og Peter også optagede på
> torsdag.

Det er også lige lidt sent nu, og jeg ville ikke have noget imod
at det bliver en anden gang.

> Der er ikke »lærere« på NBI, der er VIP'er, TAP'er og
> studerende.

Det har jeg forstået nu, men jeg er alligevel glad for feedback.

> Men der er ikke noget galt i at spørge.

Ok, det vil jeg da gøre senere i dag eller i morgen.

Godt!

Tak for hjælp,

Hilsen/Donald